Aros Fortet/Valborg

Är hemkommen från Västerås nu. Det var jättekul på Aros Fortet. Dit kan jag åka fler gånger med goda vänner!! Vad vi skrattade. Det gick nog inte så bra men mitt lag VANN!! YEAH!! Vi är smartast, bäst o snyggast ASG. Vi var in i en bur där det stog att här krävs det luft. Vi var 5 i mitt lag, 4 av oss började blåsa i ett hål på väggen... funkade inte... sen stack nån in fingret och då kom det luft. ja jag kan inte förklara detta men fy fan vad vi garvade. Tänk om nån satt och såg oss via en kamera hehehehehe (dumma käringar). Ja, dit vill jag åka igen. Sen fikade vi där och sen var det dags att åka hem... På vägen hem i bilen höll jag på att somna... oh my god... blinkade o blinkade.... jag kunde ha slocknat men ville inte ligga över varken Maria eller Camilla. *s* När jag kommer hem ser jag hur min son är i fullgång med att göra sig iordning inför Valborgfirandet. Han ska grilla med sina vänner i Torshälla. Önskar man var med och höll ett öga på dem haha.. näää för att sno hans marinerade köttbit som han har med sig och potatissallad, bearniesesås och tomater. Köttet la jag i marinad åt han igårkväll och gissa om jag blev sugen??

Suck vad trött jag är nu, har jue varit uppe och i farten sen 06.00... Ikväll blir det lugnt, tur man inte fiarar Valborg sådär som man gjorde förr... men vad kul vi hade då :) De har förvånansvärt tur med vädret... än sålänge. Som sagt lugnt ikväll, det vankas jobb imorgonbitti. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0