ett nytt försök med Kyl o Tvätt

Nu äntligen så har han från "Kyl o Tvätt" varit här! Jag förklarade läget om den gamla frysen och att killen som var här tidigare sa att både kyl o frys var gammalt. Han tittade på kylen och skrev ner ett nr, mätte den och sen tackade han för sig. Ja han skrev lite till men det tar jag inte upp här *s* Så nu är man i väntans tider igen.. på en ny kyl :)

Annars så har det varit en lugn dag på jobbet men jag har varit trött, fattar inte varför... kan ha med vädret att göra och det är jue skitkallt ute! Hoppas mina stackars plantor överlever. Måste plantera om 2 till nu. Så nu har 9 av 10 grott. Kul va?! Bara gräslöken som inte vill annars så kommer den sent!

Kommentarer
Postat av: Sandra - mamma sen 15

Åh, hade också behövt en ny kyl!

2008-04-08 @ 14:35:32
URL: http://fryc.blogg.se
Postat av: Anonym

hur går det med hänglöken då? tar den sig? pusss

2008-04-08 @ 19:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0