Fick skäll

Fick skäll imorse på jobbet av Ingegerd. Hon brusade ut att det behövde beställas skoskydd. Det är jag och Marie som är ansvariga för att beställa hem Förbandsmaterial m.m. Hon stirrade på mig och sa att det var kris.. då vart jag förbannad.. för det första så är det INGEN som bråkar med mig på morgonen!! Jag sa att jag har inte vart på jobbet på länge pga kurs och kursledighet. Dessutom är vi 2st som beställer... men jag ska kolla det sa jag.

Upptäckte att Marie beställde i söndags men jag sa inget till Ingegerd för jag visste att varorna skulle komma idag. Mycket riktigt kom varorna och jag bar in alla kartonger.. ser Ingegerd i dörren och jag kunde inte låta bli att säga... Vilken snabb leverans va Ingegerd?? Hon bara tittade... *suck*

Vad är det med mig? Är så jäkla trött!! Hoppas att jag inte blir sjuk. Imorgon är det kurs igen. Saknar nån just nu <3.... Fan vilket väder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0