Klagomål

Nu är jag jävligt trött på mina grannar som för oväsen *suck* Har mailat in till Graflunds nu om det.
Vaknar 06.10 av att det låter som att det är nåt barn som klampar omkring i högklackat. Andra gånger låter det som att de möblerar om men orkar inte lyfta på möblerna så de drar på dem.. ni kan tänka er hur det låter *SUCK* skulle vilja se deras golv... så nu får vi se...

Är trött på nåt annat oxå.. en utav mina kontakters dator har skickat virus till min dator via msn och nu skickas den vidare till andra kontakter men det är bara några få som har fått den.. iaf som hört av sig. Hur fan får jag bort detta nu då?? *sur*

Nu ska jag iväg på kurs och lyssna på en halvtråkig dansk gubbe som låter som .. ja jag vet inte vad men jag lär somna..

och inte nog med det.. ett ex har hört av sig och vill att vi ska vara vänner.. jag menar vad fan går han på då??

Så nu har jag fått skriva av mig lite.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0