kväll

Kom på lite försent att jag hade tvättid ikväll. Kilade ner till tvättstugan för att se om någon tagit min tid men det hade ingen gjort så jag får lite tvättat ändå. Kan behövas då tvättkorgen är överfull. Var som sagt tidigare på kurs och lyssnade på en gubbe från Danmark som pratade om Rehabilitering och jag och många med mig hade väldigt svårt för att hålla ögonen öppna. Hur kan man som lärare bara mala på som han gjorde??? Nåväl det var sista gången med han och imorgon är det sista kursdagen på Munktellarenan. Tränade efter kursen och det gick inge vidare.. var tungt idag.. kommer hem och kollar posten och ser att nya hyran har kommit... och måste betala  retroaktivt denna månad så då blir hyran över 6000kr. Snart har man inte råd att bo kvar här och jag tycker nog inte det är värt det! Ska betala en del av min soffa nu också så det blir väl att leva på gröt sen. Suck men men... en gång fattig alltid fattig el? Toni ska fixa ett nytt virusskydd til min dator så får vi väl se om det blir bättre. Har ingen lust att logga in på msn då min dator skickar iväg filer till mina kontakter. Förbannade virusskitar... Fick svar från Graflunds ang mitt klagomål av grannar. Hon skulle prata med dem men ville veta var jag hade för adress. Jag var väl för ilsk när jag mailade att jag glömde bort att tala om var jag bor..

Är sugen på nåt... vaniljglass med körsbärssås... el lakrits saltlakrits.. guuud så gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0