ledig i 4 dagar

Isn`t it Lovely... japp free from work i 4 dagar :) Min bästa vecka!
Idag torsdag skulle de från Kyl o Tvätt komma med min nya kyl men de ringde igår och frågade om de kunde komma då istället. Självklart sa jag så nu ÄNTLIGEN är den här!!! Nu kan jag sluta tjata kylskåp hehe. Den är jättefin och jag och Toni hade en liten invigning med den. Vi öppnade och stängde kylskåpsdörren.. öppnade och stängde igen.. skitkul *haha*
Igår så var jag på kurs och den här gången var det mer givande och roligt! Efter kursen tränade jag lite styrketräning, har lite dåligt samvete för att jag inte tränat på ett par dagar el nja nästan en vecka men tar igen det nu. Går och kör lite fys idag. Måste ner på stan och kika efter en doppresent. Oj oj vad köper man till lilla Elice då? Nån som vill ge mig lite förslag? Det blir dop i Strängnäs på lördag men jag åker dit imorgon fredag redan för jag ska hjälpa till med dukningen. Nu java dax :)

Kommentarer
Postat av: Söndagsbarn

Härligt med 4 lediga dagar :) Det är aldrig fel!

Intresserad av en ny bloggdesign? Gå in på min blogg och kika på designen jag lottar ut idag :)

Hoppas du får en bra dag :)

2008-04-17 @ 08:25:25
URL: http://sondagsbarn84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0