Nya soffor :)

Nu har jag fått hem mina nya svarta skinnsoffor :)
De är sååå sköna att ligger jag där nu så somnar jag säkert! Och så fick jag en massa skit slängt på tippen med.. 2 fotöljer en 2 sits och en 3 sits soffa, kläder, kartonger, 2 dataskärmar 1 tv, mattor, tavlor ja you name it... Vilken befrielse hahaha.. ville slänga rumsbordet och gärna bokhyllan med men man får väl inte vara för ivrig hehe.

Jag fick hjälp av mina 2 hjärtan. Trodde jag skulle kunna lyfta de nya sofforna men satan vad tunga de var. Tur mina godingar är så starka. Stackars Rick som har problem med vä axel. - Hoppas du inte får för ont nu Hjärtat! Puss!

Mina tankar går också till Marie och hennes familj. Maries mormor Greta begravdes idag. R.I.P.

Kommentarer
Postat av: Marie

vad härligt med nya soffor, vill oxå ha :(
Men nu får du tala om för alla "barn" att man inte får hoppa i soffan.... Lätt att dom går sönder då... hihihi..... Kram

2008-04-25 @ 06:31:05
URL: http://starlight67.blogg.se
Postat av: Rick

Ihaaa, en ny soffa att hoppa runt i donk donk donk haha. De gammla sofforna var gjorda av formgjuten skumplast, konstigt att de gick sönder. Ja det var verkligen fina soffor du köpte nu, klart prisvärt. Och du gullet, det är höger axel som e kass. :D

2008-04-25 @ 19:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0