Onsdag

Jaha, då har det gått ett par dagar till, nu pga att bloggen stängdes ner för uppdateringar. Så, vad har hänt sen sist?

Jo vi var till Ikea och jag köpte en del saker. Jag köpte en ny servis som är svart och muggar 4 svarta och 4 vita. En tavla, en stång man kan fästa i köket med krokar där man kan hänga tex kaffekoppar. Plastlådor som jag har till mina plantor som jag har planterat om *ler* o de flesta har kommit upp nu.. jättekul men jag är lite rädd att de ska frysa på min balkong på natten så de får sova inne då!! Köpte lite mer på Ikea men kan inte komma på vad nu. Rick köpte jättefina persienner i trä-bruna. Skulle ha köpt det jag med men får ta det en annan gång. Rick erbjöds sig att skjutsa dit mig igen och det var jue snällt! Ska köpa en ny soffa av Marie på jobbet. en 3 sits och en 2 sits i skinn,svarta, jättesköna och fina. Har även köpt köksbord och stolar av dem som jag får hem i helgen! Gissa vilken färg? Mycket svart blir det.. får nog problem när jag ska använda servisen på det svarta bordet... häller väl maten direkt på bordet hehe. Nä, köper väl underlägg i en annan färg, typ lila eller nåt :) Vi hade roligt på Ikea iaf jag Rick och Erina. När vi kom hem så var det typ att tvätta av sig och sen iväg till Toms invigning av restaurang på Eskilstuna Golfklubb som han och jag tror det var 2 till som nystartat den. Fick syn på Margot och co och fick en bamsekram av Margot, tänkte att jag har nog inte träffat dem sen jul men kom på att hon och Ragge var här när jag fyllde. Det var roligt att se dem igen även om det bara var för en kort stund. Marie som väntar barn var väldigt fin med sin mage. Kul att det syns nu :) Erina var jättetrött efter vår långa dag på Ikea så hon ville hem och sova. Innan vi åkte från Golfklubben så ville Ragge prata lite förstånd med oss hahaha.. nää skämt åt sido, han var riktigt rar och bad Rick skärpa sig *FLIIN* Sen skjutsade Rick hem mig och jag jobbade dagen efter. Måndag var jag ledig och då var jag till Marie och kollade hennes möbler och tisdag och idag så har jag varit på kurs. Imorgon ska jag jobba igen. Gubben som skulle komma från Kyl och Tvätt och kolla min kyl har inte varit här än vad jag vet... ja suck.. man får väl gå och köpa en kyl själv om man ska få nån ny! Nu orkar jag inte skriva mer *s* Bye 4 now

Kommentarer
Postat av: John Holmes

Tala förstånd med mig, är som att lära en fisk spela munspel, det går inte, för de har gälar, gäla skit va? haha

2008-04-02 @ 21:01:41
Postat av: Marie

Ska bli kul att komma hem till dej o se allt d nya.... Spännande :)

2008-04-02 @ 22:45:23
Postat av: Nenne

Är det Ragge och Margots Marie som väntar barn?

2008-04-09 @ 20:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0