onsdag

Tråkigt väder... när ska våren komma?

Var på kurs idag och vi pratade om psykiatri... det var mest bla bla bla.. upprepning upprepning och upprepning.. så himla tråkigt, allt har man hört och redan visste om. När det blir så  sitter man och tänker på annat, vad man ska göra för middag till kvällen, man tänker på pojkvännen .. ja allt annat.. Nä, det var helt enkelt en onödig dag på kursen. När klockan slog 16 så visste jag inte hur fort jag skulle ta mig därifrån *ler* Gick ner till Nautilus och tränade lite fys. så sköönt! Sen hem och laga mat... vad hungrig man blir, var nära att gå och köpa en Pizza eller nåt men lugnade ner mig *s* Usch vad jag fryser nu då... Sätter på lite te tror jag. Bye

Kommentarer
Postat av: Rick

Vad du är duktig som tränar o kämpar. :)
Själv ska jag väl börja med det också framöver, fast då blir det löpning, ska fixa en MP3 och ett par bra löpskor först.....puss

2008-04-09 @ 20:04:38
Postat av: Maorie

Tack för den fina kommentaren om min mage. =) Själv känner man sig oftast som en hösäck. Vill ju att den RIKTIGT stora magen ska komma nu, så man inte kan ta miste liksom... Kanske är paranoid, men jag tänker hur kunder på jobbet tänker "är hon tjock eller gravid? hmm" Haha. Hoppas allt är bra med er!

2008-04-10 @ 21:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0