Skön helg

Helgen har varit lugn och skön, var i hällberga hos Rick hela helgen. Jag tror det var den bästa helgen vi har haft tillsammans hittills. Vi har bara tagit det lugnt och myst med varandra,tog en promenad, pratat och bara vara... Det är lugnt och fridfullt där ute på landet *s*. man slappnar av på ett helt annat sätt. Vi har ätit en massa gott så det blir att träna järnet idag hehe. Vi var ut till Forsbergs med på lördagskvällen och där fick vi smaka på Hummer för första gången och satan i gatan vad gott det var. Jag skriver som Rick det var min första hummer och absolut inte den sista!!!

Tittar ut.. tråkigt väder men det var väntat. Skulle ha jobbat kväll idag men fick kursledigt för att jag ska på kurs på onsdag då jag egentligen är ledig. Skönt att slippa 1 kväll av 3 denna vecka. Klockan 10 ska jag vara på Rekarneskolan på UV-samtal. Tror nog Toni har skött sig ganska bra nu haha annars brukar han tala om för mig dagen innan om det är nåt han har gjort men killen är cool lugn (chockad) haha. Nu java dax *vink*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0