solig tisdag

Gick upp skapligt för att jag var tvungen att tvätta. Jobbar 12-21 idag, mycket kvällar nu men sen blir det lugnt. Vi får se om jag orkar gå och träna annars tar jag en promenad till jobbet. De ringde från "Kyl och Tvätt" för en stund sen och talade om att Graflunds har gett sitt godkännande för en ny kyl!! Så den kommer på torsdag! Yippie äntligen! Längtar efter mina nya soffor. Skulle kunna kasta mina gamla nu, Har fotöljer vi kan sitta på sålänge. Sen ska Toni få ha de i sitt rum. Vi kastar hans gamla fotölj. Är sugen på att göra mig av med bokhyllan med.. hmm men var ska jag göra av med allt jag har i den då??  Dessa beslut, snacka om att jag vill rensa hehe. Är det Vår eller?

Kommentarer
Postat av: Rick

Ja kasta ut allt gammalt, men hur blir det med mig då?? Får jag stanna?? haha
puss

2008-04-15 @ 17:35:53
Postat av: Margot

Gåbandet var svindyrt, 495:- i månaden så jag har hyrt det i två månader sen får vi se men det är ju värt det om det ger resultat förstås.

2008-04-15 @ 18:14:16
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0