söndag

hmm skrev en massa men jag råkade trycka bort det. Dopet var jättefint och tösen heter Elice Ebba Johanna världens goaste och sötaste tjej. japp allt det heter hon *s* Fikade smörgåstårta och en supergod sockertårta med som var specialbeställt från Hjo. Den kan jag varmt rekomendera, ingen grädde utan det är gjort på fromager i olika smaker som du får välja. I denna tårta var det citron i den ena och mango i den andra, jättegod. Synd bara att det finns i Hjo. Kolla in websidan hjoanna.se Vi hade det jättetrevlig och jag träffade Hannas mamma som jag säkert inte sett på 10 år. Hon kände inte igen mig först sen hajjade hon till *asg* Karis mamma var med och hon tyckte jag hade minskat i vikt, det är alltid roligt när folk ser och TALAR om det :) Sammy var där och han hade också förändrats, mera pratglad och han är glad att hans fru får komma till Sverige snart. Det saknades en del personer från Karis sida men de kunde inte komma pga sjukdom. Så kan det gå. Hannas son Crille spelade på dopet, de heter The Randolps! de hade gjort om låten "det vackraste" till en låt speciellt för Elice, de var så duktiga. Crille höll ett tal också för hans mamma och hans syster Elice.. ja det var jättefint.. Efter dopet åkte jag med min älskling hem till Hällberga!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej!

Visst var dopceremonin stämningsfull! Jag höll gråten i halsen flera gånger. Festen blev bra och The Randolf var duktiga på att spela. De har varit ett band i 4 månader och det var första gången de spelade inför publik. Jag är jätte nöjd och en än gång. TACK FÖR ALL HJÄLP! Nu är det bara att välja ett tack kort från de bästa bilderna.
Kram Kram Hanna och Elice

2008-04-21 @ 09:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0