söndagkväll på jobbet.

Sitter här framför datorn på jobbet. Har lite minustid så jag passar på att blogga lite.
Har jobbat hela helgen och igår efter jobbet så hämtade Rick och Erina mig. Vi åkte och åt hamburgare och sen hem till Hällberga där jag sov kvar. Måste bara skriva att Erina är världens goaste och mysigaste tjej. (så klart!). Sen vet ni vad så ska jag på Kizzkonsert slutet på maj !!! ÅÅH YEAH!! Marias syster Anna ringde mig och sa att det FINNS biljetter till konserten!! Hon ska nämligen köpa det till Maria som födelsedagspresent! Så då undrade om jag ville följa med??!! Vad tror ni jag svarade på det??? typ JAAAAAAAAAAAAAAA!!
Anna ska kolla upp detta och ringa mig så får jag veta mer sen. Fan vad kul :) och Maria vet nada hahahahahahha. Det blir vi 3 som åker då!! Anna, Maria och lilla jag!!


Maria och jag pratade om det för ett par mån sen men då var alla biljetter slutsålda... vi är jue båda gamla Kizzdiggare. Fan vad kul!!!


Imorgon är jag ledig och ska träna på fm och sen träffa Hanna och Elice. Vi ska äta SUSHI:) Bye 4 now


Kommentarer
Postat av: Marie

Guuuud va roligt vännen, äntligen få se idolerna, glad ja blir för din skull.... Kram

2008-04-27 @ 18:43:27
URL: http://starlight67.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0