Sushi

Hmm Sushi, ja det är gott men när man ätit det så kan man vara utan ett par veckor ;-)

Jag trodde att vi skulle till den här Sushibaren mittemot Mc Donalds men Hanna sa att de har sushi på Bamboo City. Jaaa, där har jag varit förut och ätit och det är väldigt gott med buffe, man äter tills man spyr.. ja nästan hehe. Jag är fortfarande mätt kan jag tala om.. vet inte om det blir nåt mer idag *s*
Det var kul att träffa Hanna o Elice. Elice är nu 4 månader och hon är sååå söööt, Flinar upp och ler och försöker prata med mig *skrattar* Det verkar som att den lilla tösen gillar mig. Barn brukar inte gilla mig. Ja vet inte om jag utstrålar "Kom inte hit till mig snorunge" el nåt *s* Men den utstrålningen är väl borta nu. Mina favorittöser är bara för goa och båda börjar på E :)

När vi ätit färdigt så gick vi till Hemtex, skulle se om jag hittade 2st löpare till mitt köksbord. Det gjorde jag och nu pryder de så fint på bordet. Sen var det dags för Hanna och Elice att åka för de skulle på Babysim. jag tågade hem och satte mig en stund på soffan och kände hur jag gled ner mer o mer och sen slocknade jag... farligt att äta sådär mycket, man blir så trött *gäsp*.

Älsklingen ringde och väckte mig, han skulle bowla ikväll och jag funderar på att ta tag i min garderob nu det sista... men funderar än... Toni är och tränar.. det är tyst o lugnt.. sneglar på soffan.. NEEE, nu till garderoben. Bye.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Löpare?? Är det en duk eller? Inte min avdelning precis *S*
Var det gott med akvariefisk...f´låt menar sushi...hehe, ne tacka vet jag fiskpinnar med spenat och kokt potatis, what´s wrong with swedish husmanskost liksom...hehe puss puss

2008-04-28 @ 22:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0