TES-utbildning

♥Jaha, då har man varit på TES-utbildning. Det är för oss i Skiftinge ett nytt program på datorn där vi lägger in scheman och vårdtagare, m.m. Sedan ska vi dra ut ca 14 ex varje morgon där det står vad vi ska göra varje dag hehe.. jaaa, det blir nog bra, det var inte särskilt svårt och vi fick gå redan 9.30. (är så där när man har datavana) Tänker på gänget som ska komma dit i em ASG. En utav dem lär väl sitta på övertid hehehe. Stackars lärare *s*.
Såg att det var lite förändringar i mitt schema men det är nog inga problems. Tycker det såg kul ut och kke man vet aldrig.. så blir jag en utav de som blir TES-ansvarig! Läraren vi hade kände jag igen och hon kände igen mig med.. en kompis kompis kompis.. ja ni fattar va?! Camilla heter hon. Vi har festat ihop *s* Hon frågade om vi pratat om varandras jobb sist vi festade ihop. Nä tror inte det sa jag. Då finns det en massa annat att prata om ;-)

Var till bolaget och köpte Rom *mums* det var längesen jag drack det. Tänkte jag och godingen ska ha i helgen. Vi ska ev träffa hans morbror och kusin med fru så då kan det vara gott med lite Rom ;-)

Nu ska jag göra klart i garderoben och sen blir det lite träning och tvättning. Bye♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0