Toka

Vaknade kl 06.00 TVÄRPIGG!!?? Jag menar va fan, jag behöver inte vara på jobbet förren 12... liksom.. såå låg jag där i sängen o funderade. Nu när man har fått lite nytt i lgh så vill man ha mer.. Jag är i stort behov av ett skåp (linneskåp) och så vill jag ha ett fint badrumsskåp, en ny rumsmatta då den gamla inte passar till den nya soffan och gärna ett nytt rumsbord. Vill göra mig av med bokhyllan men kan inte det nu.. var ska man lägga alla prylar man har i den då? Man kan jue köpa hyllor att sätta upp på väggen som Rick har gjort. Hmm *funderar* Hör ni hur det knakar??!! hehe

Såå 06.30 började jag arbeta här hemma. Så tyst som möjligt, ville inte väcka Toni. Man får tänka lite proffesoriskt. Lådorna o skåpet jag hade i badrummet slängde jag in i min STORA (väldigt rena och ursorterade fina garderob). En del (den minsta mitten delen) av bokhyllan slängde jag in i badrummet. Skitbra!!! Är så nöjd, bra att ha tillfälligt :) Nu fick jag in mer ljus i vardagsrummet och sen tog jag bort gardinerna där vilket gav ännu mera ljus. Jag kommer säkert att slänga upp andra gardiner så småning om men det får vara sålänge. Bänken jag  har i garderoben tänkte jag ha påslakan,underlakan, örngott,dukar o gardiner i sålänge, tråkigt att böja sig efter dem när man ska ha men det får duga sålänge. Får köpa linneskåp sen när jag får råd. Betala av sofforna först :)

Idag på em ska vi all personal på jobbet åka till Aros Fortet i Västerås. (Friskvårdsdag/vårutflykt). Det är ett ställe som man får prova på som på Fångarna på Fortet. Det kan bli kul!! Gå in i burar bland spindlar (el hur Marie?) Flinar.  Hua heheheh... Näää nu FRUKOST!! Bye♥

Kommentarer
Postat av: Marie

You know me baby, me like spiders....... NOOOOOT!!!!!!

2008-04-30 @ 23:04:37
URL: http://starlight67.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0