Torsdag-ledig

Sådär ja nu är kursen för rehabilitering avslutat och jag säger bara så här- SKÖNT Gav mig nada, var på för låg nivå, detta kunde vi och visste om... men men det kan vara skönt att få komma ifrån jobbet och man träffar så mycket trevliga och roliga personer!! Tråkigt att man sen bara säger Hejdå och så ser man dem aldrig mer. Ändå var vi ett par tjejer som pratade om det men tror ni att vi bytte nr? Nääää *s*

Tror jag vet var ifrån jag får klådan på hals o ben nu. Fattar att det är en allergiskreaktion. Så nu har hjärnan kopplat efter 1 vecka *s* men kan nog inte tala om min fula ovan här hehehe... men mina närmaste vänner borde begripa vad det är hahahahaha... Jag får helt enkelt sluta nalla utav burken... den är jue inte ens god (har smakat mycket godare) men kan jue för tusan inte låta bli!!! hmm kasta den? JA!!

Igårkväll var jag och Rick och hälsade på hans kusin som oxå  bor i Hällberga! Han o hans fru var väldigt trevliga så dit går vi säkert fler gånger.

Idag blir det att plocka ihop allt skit jag vill bli av med. Har jag tur så blir jag av med sofforna idag och får hem de nya ;-) Det blir nog rätt mycket jag kommer att skicka till Tippen.. att man kan samla på sig så mycket skit egentligen??!!

Kommentarer
Postat av: Trashman

Ja visst e det skönt när man får kasta bort gammalt skit, och ställa in nytt.
Jag slängde hela Nyfors!!!

2008-04-25 @ 19:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0