Doften av pepparkakor

Har jobbat till 21 ikväll och när jag kommer hem så känner jag doften av pepparkakor! Det doftar så underbart gott tycker jag. Min son bjöd hit en tjej som heter Emma och de har bakat pepparkakor. Vad gulligt :)
Sov i Hällberga inatt. Rick är på kryssning as we speak. Hoppas att han får roligt! Igår var jag ledig och åkte ut till Rick för att koppla av och skulle fixa lite mat till oss bara det att Rick hann jue hem så han fick titta på då hahaha. Tänkte jue överraska med mat och tända ljus men hann inte det *s* men men.. en annan gång då :) Han vart glad ändå lille vännen ;-).

Nä nu tv:n. Jobbar hela helgen och måndag :( Bye♥

Tillägg...

Träffade min kusin B igår innan jag åkte till jobbet. Det var skitlängesen jag träffade henne. Jag tog hennes mobilnr och vi skulle ses snart och ta en fika. Hoppas att vi gör det också ;-p. Det visades att hon och hennes gubbe tränar på Nautilus på tis och torsdagar .. hmm varför har jag inte sett dom? kke man ska gå dit el? Asg, Är ledig på tisdag så man kke går dit då? el? Någon som törs satsa en slant på det? hahahahahahaa

Kommentarer
Postat av: mariana

hej tjejen

vi satt och precis och pratade om när vi skulle lära dig att åka slalom...hihihi

och vad händer då, någon har kommenterat i min blog och det var DU

Mamma hälsar jättemycket och skrattar gott

ha de bra

mariana

2008-12-05 @ 21:52:37
URL: http://marianaskeramik.blogspot.com
Postat av: Nikolina ;-)

hahahahahaha det var gott med varm choklad :p

2008-12-07 @ 22:20:22
URL: http://sunshine38.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0