Julbord på Ektorpsgården.

Igårkväll var vi 10 st från mitt jobb på Ektorpsgården för lite Julmat! 2 utav mina arbetskamrater hade sina respektive med sig. Så brukar vi aldrig ha och hade jag vetat om det så hade jag frågat Rick. I normala fall så brukar det endast vara vi tjejer från jobbet. Nåväl, nästa gång då!

Hur var det då på Ektorpsgården?! Jo det var ganska mysigt. Hade faktiskt högre förväntningar, trodde det skulle vara riktigt mysigt där men näää *s*. Utanför möttes vi av en fin eld som sprakade och värmde oss och så fick vi varm glögg! Väl inne så hade de kristallkronor i taket med ljus. Ljusen var inte ens tända... Nja mysfaktorn gällande E-gården var nog inte så bra enligt mig. Det var för mycket bord också så det var trångt för att gå och hämta mat, man satt nästan i knät på folk som satt och åt när man stog i kö för att ta mat. Tråkigt. Annars var maten helt ok faktiskt och höjden var när 2 karlar och en tjej gick runt och sjöng. Det var mysigt tycker jag. De frågade om någon ville vara med o sjunga så jag pekade på vår chef *ler* Hon vart inte så glad hahaha. Båda killarna kom fram och sjöng för henne hahahaha. Senare fick jag äta upp det då en utav dom kom fram till mig. Suck *ler*.  Vi hade jättekul, mycket skratt o dyl. Love it. hade jag druckit lite mer så hade jag säkert sjungt med :) Det var mycket god efterrätt men man orkade knappt äta den. Chokladpuddingen var underbar. Sen kom TOMTEN!! Till alla bord utom vårat *Grrr* Antar att vi inte varit snälla flickor i år :(. De fick jättestora godispåsar. *AVIS* Sa till Maria att sno en liten killes påse när han sprang förbi. Nää skoja bara... bara lite iaf ;-)

Slänger in lite bilder på det viktigaste *hehe*
Må så gott. Bye♥

Kommentarer
Postat av: Marie

Vi ska ju dit me pappsen den 12 dec :)

2008-12-04 @ 13:27:37
URL: http://starlight67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0