Lite snabbt :)

Julafton: Jobbade och sen kom Carina och hämtade mig för jag skulle agera Tomtemor hos hennes familj och barn. Det var som vanligt skitkul :) Hahahaha. Tomtemor gör succe igen ;-) Sen bar det hem där min son väntade och min goding var på gång till mig. Värmde på julmaten som jag förberedde dagen innan och vi åt och njöt av den lugna julaftonskvällen.

Juldagen: Då var vi till mor och där var min bror och vi hade en lilljul ihop. Det gick ganska fort ;-) Kvällen tillbringade jag i Hällberga. Toni skulle ut på krogen. Första gången en Juldag och han var mycket förväntansfull. :)

Annandagen: Åkte med Rick till hans kusin Ylva och hennes sambo Roger. Det var supertrevligt. Gillar dom. De är så lätta att prata med och man kan vara sig själv liksom (ni förstår vad jag menar). Åkte sen hem på kvällen för Rick skulle upp och jobba idag.

Fick besök av Marie och Simon idag :) Marie hade en jättefin lykta med sig till mig. Vart så glad, vilken överraskning. Hade i julhelgen sagt att jag får aldrig nån fin lykta i julklapp till mina nära hahaha (med glimten i ögat). Det var som Marie hade hört det nånstans hihihihihi.Tack gumman :) Skickar in en bild på den och vår gran som jag för första året på länge inte har brottats med ;-) och jag behövde inte klippa sönder belysningen heller *s* God fortsättning på er alla från oss alla :) Big Hug!! Bye♥

Kommentarer
Postat av: Marie

Vassego vännen :)

Kul att kunna glädja dej.



kram

2008-12-30 @ 15:38:55
URL: http://starlight67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0