Min son är Myndig idag. Grattis!!

Nu går dagarna bara tycker jag. Helgen har varit bra. Vi har firat Toni 2 ggr. Fredagen så var mamma och brorsan här och igår söndag var pappa och mina vänner här. Allt vart lyckat och Toni är jätteglad inte minst idag då han bir 18 år.
Jag kan inte fatta att jag har en son som är 18 år liksom, jag menar det var inte längesen man själv var det.. ehh ca 20 år sen hahaha men ändå, tiden går så fort!!! Nu sitter man här fattig som en kyrkråtta men det var det värt för min lille pöjk som blivit stor ;-). Jag gjorde en smörgåstårta för första gången själv ;-) och den vart väldigt lyckad. Slurp sa det och den tog slut! Skickar in en bild på den här sen. Har lovat att jag ska göra en till Tonis vänner som kommer hit den 19 dec då de ska fira honom och sen gå ut på krogen *s*. Toni riktigt längtar efter att få trycka upp sitt leg i pannan på vakterna hahahaha. Som han har längtat hela året efter att få bli 18 år. Han har surt sett alla andra (kompisarna) fylla 18 under året medan han snällt fick vänta till dec. Ett h-vete att fylla i dec tycker han *ler*. Jag har nog fått höra som i stil som - Varför födde du mig så sent för? heheheh. Ja nåväl, nu är den tiden förbi eller ja han längtar väl till han blir 20 sen! Bye ♥

P.s. Skickar en hälsning till Marianas Ronja som också fyller år idag!! Grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0