Slut på helgen

Satan i gatan vad trött jag är, vilken helg. Imorgon är jag ledig *skönt*
Imorse höll jag på att försova mig men skynda mig iväg och jag hann.. skulle inte missa denna dag om jag så hade hög feber *s*
Morgonen gick inte direkt som jag hade tänkt mig. Trodde det skulle bli catfight!! Men jag fick sagt det jag ville få sagt OCH då vänder kärringen på det hela och skyller på Natten??
Jag bara titta på henne.. Eva likaså.. ja jösses!! Och inte nog med det, penicillinet hon missat ge till en vårdtagare, det hade hon minsan inte gjort.. Neheee minsan, hon hade gett honom det. Konstigt sa jag.. såg jue med egna ögon att tabletten låg kvar i dosetten.. Eva med.. jag blir så trött.. vad fan är det som händer med surpuppan? ORKA!!

Trodde aldrig denna dag skulle ta slut.  Kom hem ringde Rick, han kom , vi åt, sen drog han till bowlinghallen och nu sitter min son bakom mig och läser vad jag skriver. hahahaha
Godnatt bye♥  P.s Toni fick en jätte Toblerone av Rick.. mums vad gott. hmm synd man inte kan smaka lite då *s* näää får vara försiktig med mandel nu. Jag fick en mascara ;-)

Kommentarer
Postat av: Marie

Är väl tur för Toni att du inte kan smaka Tobleronen... Då hinner han ju smaka själv på den innan den e slut.... hahahaha

2008-12-09 @ 11:17:38
URL: http://starlight67.blogg.se/
Postat av: Nikolina ;-)

hmz... menaru nurå? ;p

2008-12-09 @ 12:36:05
URL: http://sunshine38.blogg.se/
Postat av: Marie

Hmmm.... Kanske blandar ihop dej o Pifilus.... hihihi

2008-12-09 @ 12:58:18
URL: http://starlight67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0