söndag kväll .. hysteriskt

Vilken helg det har varit på jobbet, jag tror jag skjuter nån snart!!
Så mycket skitsnack och påhopp från en utav vår personal.. jävla surkärring. Det roliga är att hon fått smaka på sin egen medicin. Jag verkligen längtar till måndagmorgon då hon kommer och ska agera gruppledare. Ska bli spännande och se att hon läser upp ALLT från Tekla. Tekla är ett program på datorn där vi måste skriva in vad som hänt/händer våra vårdtagare. Vi måste läsa upp varje dag vad som står där så att ALLA får veta vad som hänt och är på gång. Måndag morgon måste I läsa upp vad HON missat i morse:)... åhh kan det inte bli morgon snart?! Är så himla trött på skitsnacket nu på jobbet, exploderar snart.. inte bara jag utan fler med mig.

Min julklapp till Rick blev förstörd så jag får hitta på nåt nytt. Det går nog bra. Finns jue en del han vill ha.

Nu ska jag sluta de bruna så det blir morgon snart.... har väl aldrig i hela helvetet längtat till måndagen efter helgen.. man vill jue ha ledigt då  men nu ska det bli kul ;-) Bye ♥

Kommentarer
Postat av: Marie

Skadeglädje e enda sanna glädjen... Är d inte så man säger.... hehehe

2008-12-08 @ 15:55:35
URL: http://starlight67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0