Körkortstillstånd

Fick mitt körkortstillstånd idag :)

Ringde till Krekolas trafikskola ang handledarutbildning. De hade ingen plats för oss förren den 12 augusti men jag har mailat till Engstöms också för att se om de har nån tidigare tid. Fick svar från Engströms där han tycker att jag ska ringa ett nr för att kolla tid på måndag för han hade semester nu. Jahapps.. ja det är på g iaf. Tog tiden på Krekolas iaf så får vi se om inget annat kommer tidigare. Margot, premilliärt den 12 augusti 17.00. Hoppas du kan. Hör av mig om det blir en annan tid på Engströms i så fall :)(undrar om du blev godkänd som handledare el?.. Det kommer väl nåt att du körde rattfull 7 gånger förra sommaren hahahahahah *blink*)

Rick har precis åkt hem. Har hjälpt han få undan lite tvätt! Han fick ett strykjärn av mig som jag aldrig använder. Slit den med hälsan ;-) Puss

Ska se om det finns nåt på dumburken. Bye ♥

Kommentarer
Postat av: Margot

Vadå rattfull 7 gånger, det var väl bara fem ha ha

2008-07-16 @ 18:48:06
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0