Ledig idag!

Har varit ledig idag och det har varit så skönt! Städade hela lägenheten (det behövdes). Vad skönt det är att diska när det är så varmt ute, man vill jue bara vara i vatten då *s*. Ringde till Engströms hahaha ja jag gjrde bort mig totalt *asg*. Frågade om det skulle vara nåt problem för oss att ta kursen nu fast inte min handledare fått godkännande från Länstyrelsen *ler*. Då fnissade hon lite lätt i luren och sa att det får hon inte förren hon gått kursen här hehe. Då kan vi sluta vänta in pappret nu då?!! hahahahahahaha ja jisses *skrattar* Margot- det är GRÖNT!! hihihi

Marie var här ikväll med sin nya kille Ronny :) Han verkar jättetrevlig och såg väldigt bra ut tycker jag. Håll Hårt i han Marie, dessutom så är han en hårdrockare och det gör jue inte saken värre liksom OCH så hade han ett märke på skjortan med Gene Simmons... jaaa han gick hem hos mig iaf hahahahahahaha ;-) De ska åka med Rock At Sea den 21 november. Jag vill också!!! Ja vi får se :)
Marie fyller år på lördag med men jag jobbar kväll så vi får ses en annan dag. Vi skule höras! Bye ♥

Kommentarer
Postat av: Rick

jodå, kan jag bara gå så får vi nog trevligt!

2008-07-30 @ 22:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0