Måndag

Ah, äntligen måndag och min jobbiga helg är över. Imorgon är jag ledig och onsdag behöver jag inte komma till jobbet fören 16.00. Har tagit kompledigt för att vi ska inte ha nåt peronalmöte. Vi brukar aldrig ha de under semestrarna. Så det var onödigt att komma til jobbet för tidigt ;-) (klagar inte)! Har ringt till Engströms ang tid för handledarkurs och de hade en tid söndagen den 3 aug kl 13.00 :) HaHa det närmar sig sakta men säkert. Ringde och avbokade tiden på Krekolas! Jag jobbar visserligen den söndagen men får gå ifrån lite tidigare!! Slutar 13.00 men det ska inte vara nåt problem för mig att gå ifrån tidigare.

Träffade Evelina idag på jobbet. (semestervikarie). Hon undrade om inte jag var Antonios mamma. Jodå sa jag! Då får du hälsa så gott från mig. Det visade sig sen när jag pratat med Toni så var Evelina ett ex till han hehe. De var ihop när Toni gick i 8:an. Världen är bra liten ibland *s*.

Nä plugga lite körkortsfrågor på Expressen nu. Har klarat 19 av 20 som bäst och det är skitkul. Nya frågor varje dag så nog lär man sig !! Längtar tills jag får köra och längtar tills jag får se och köra MIN första BIL ;-p Bye♥

Klarade 20/20 på 4 min *ler*

Kommentarer
Postat av: Marie

Va duktig du e gumman me körkortsfrågorna.... You go girl :) Tror d kommer gå bra för dej att ta körkort.

2008-07-22 @ 17:18:45
URL: http://starlight67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0