övertid- 50kr

Skulle ha slutat 14.00 idag men fick jobba över till ca 16.30. En utav mina damer hade en tid på Mälarsjukhuset och ville absolut ha MIG med! Vad gör man inte för sina tanter ibland *ler*. Hon är så söt.. hon säger alltid MIN Nicko. När hon ringer och söker mig så säger hon min Nicko *s*. Hela dagen har jag haft häcken full och allt har gått i ett... ingen rast ingen ro.. en får slita o en annan glor.. blir så trött på våran prinsessa på jobbet.. ja jag orkar inte gå in där... sitter bara o filar på naglarna.. ja vilken Ko---! Tog bussen hem för jag var så trött och när jag ska kliva av så slänger jag biljetten i papperskorgen i bussen, får syn på en ihopknugglad 50 lapp som jag snabbt fiskade upp hahahahaha. Easy money el? hihi. Synd det inte var en 500kr ;-). När jag kom hem så var det bara att börja med mat för jag var jävligt hungrig. Tänker på trafikskolan .. Margot har fortfarande inte fått nåt godkännande från länsstyrelsen :( Då kan man väl inte gå nån handledarkurs va? el, hur gör de på skolan? Måste nog ringa och fråga imorgon. Har mailat till Länsstyrelsen men är nog bättre att jag ringer de med.
Marie kke kommer och hälsar på imorgonkväll med Ronny. Ska höra med henne ikväll om de kommer. Ronny har jag aldrig träffat förut så det ska bli spännande och se vem hon har haffat på kroken den här gången ;-)

Imorgon är jag ledig och det ska bli så skönt :) Bye♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0