Sätta på tomaterna ;-)

Idag så har jag börjat jobba igen. Semestern är redan slut! Det går så fort ibland hehe nästan för fort!! Det gick väldigt bra första dagen och de flesta var glada att se mig igen utom en tant jag går till haha. Nja lite glad var hon väl men det första hon sa imorse när jag kom var - Jaha... är det du igen... *asg*.

Det känns bra att jobba igen faktiskt man återgår till det normala i livet hahahahaha. Hade tänkt mig att GÅ hem från jobbet men det började spöregna. Tog bussen och det var en liten lakritstomte som körde den. Jag hade betalat biljetten och medans jag fick växeln tillbaka så började tokfan köra.... jag höll på att ramla, stirrade på han och sa - Man börjar väl för fan inte köra förren alla har satt sig??!!  Takluckorna var öppna och det hällde in regn... Jag kunde lika gärna ha gått hem!!

Är så stolt, det börjar komma tomater på min balkong, och idag såg jag en liteen liiten gurka *ler stort*. Fan vad häftigt!! Sallad har jag och persilja och dill förstås :) ska kolla löken snart hehe. Mina kära arbetskamrater talade om för mig att jag måste pollinera mina blommor på tomatplantorna annars får jag inga tomater eftersom jag har inglasad balkong där det inte kommer in så mycket humlor o bin. Så då sa jag till dom att jag måste hem och sätta på tomaterna *blink* Did that done that!! Faast jag har jue fått 3 tomater juuu så vem har satt på mina blommor då??? ;-).

Fan , jag har så mycket bilder på min mobil och skulle vilja visa här men jag kan inte föra över dem till datorn, behöver en usb-kabel. Ska försöka med blåtanden igen så får vi se om det går. Nu maaaat! Bye ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0