Söndag-hemma

Min dag började med att min goe son fixade frukost till oss! Dagen kan inte börja bättre än så här hehe. Sen hjälpte han mig och rensa min dator och tog bort en massa virus. Han installerade ett trafikprogram som heter Trafikskolan 2008 som bara är bäst, här finns allt och det är jätteroligt att svara på frågorna och det går riktigt bra. Får fullpott då o då och jag bara jublar *asg*. Det känns som man har fått ett nytt tv-spel *ler*. Han visade mig hur jag ska få in mina bilder på mobilen till datorn *ÄNTLIGEN*!! Har en del bilder vill säga, Kisskonserten, mina plantor på balkongen osv.
Har tvättat och lagat mat och pluggat. Gjorde iordning en kålpudding och den vart jättegod. Bjöd över Rick för jag vet att han älskar kålpudding men han hade redan ätit. Så det vart jag ochToni som mumsade. Tänkte baka med men sen tänkte jag om... va faan, det är så varmt Phu *s*. Det räckte med att man stog med kålpuddingen och all tvätt. Nu tänkte jag se en film med Will Smith, Im Legend. Har hört den ska vara bra. Kari, Hanna och Elice har semester och tänkte titta över hit nästa vecka. Det ska bli så kul och träffa dem och lilla söta goungen Elice. Marie har varit till sin kille i Uppsala tors-sön tror jag. Undrar hur hon haft det?! Har inte hört nåt ifrån henne men lär väl det så småning om ;-) Skulle vara kul att träffa en annan Marie och hennes nya medlem i familjen ;-) Ja Ville såklart. Lille pojken :) Nä nu FILMTAAAJM!! Bye♥

Kommentarer
Postat av: Maorie

Ni får träffa oss nääär ni vill! Vi var hos mamma o pappa idag, skulle ha badat men det var ju bara 24 grader i poolen. Haha. Ja, jag är kräsen. ;)

Men vill ni komma nån dag eller att vi ses hos mamma o pappa (så jäkla varmt här hos oss) så är det bara att säga till! =)

2008-07-27 @ 19:44:36
Postat av: Margot

Du det är nog som du säger, jag får nog inget tillstånd för handledarutbildningen, har inte kommit nåt än, hur fan gör vi då på söndag?

2008-07-28 @ 15:24:48
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0