Tisdag - Andra Generationen

Idag var jag ledig.. nja nästan iaf ;-)

Följde med Rick och åkte sopbil. Vi var till bla Skogstorp (inte hela), Hyndevad och Borsökna. Helt sjukt vad mycket fina hus det finns *my god*. Skulle älska att bo i ett hus vid vattnet. Jag bara älskar vatten. Kan sitta en hel dag och bara se ut över vattnet! Finner en inre ro då om ni förstår vad jag menar. Det är så skönt! Tänk om man vann ett par mille :) jag tror vi tömde 7000 kärl hahahaha. Jag gillar att åka sopbil faktiskt men man blir helt slut av att sitta så mycket, jag som är van att röra på mig. Man sitter jue lite högre än i en personbil och jag gillar det, lite som Herren på Täppan, King of the road.. i mitt fall Queen of the road ;-). Glömmer aldrig när jag fick åka frontlastaren med Rick, dra mig baklänges vilken stoooor bil ;-) Love it :). Idag fick jag sitta på vänster sida. Bilen var högerstyrd och det var jävligt läskigt ibland för det kändes som att jag höll på att ramla i diket. Gulp!!

Tittade just på Allsång på Skansen! Andra Generationen var med.. haha jag bara älskar dom, musiken ja allt!!
Jag tillhör Andra Generationen. vet sen jag var liten hur vi kusiner o vänner (Makedoner) pratde om att vi alla tillhörde andra generationen. Det menas med att våra föräldrar kom till Sverige på -60 talet för det behövdes arbetskraft här. Vi barn som föddes här kallades för andra generationen. Det är så kul tycker jag att en grupp i Göteborg (tror jag det var) har bildats och heter just Andra Generationen och ÄR o tillhör Andra Generationen. Det som är häftigt är att hälften är Makedoner :) Man skulle se de Live :)

Lyssnar på Di Leva ( ja tro det eller ej haha). Låten heter Miraklet :) Tänker på mitt hjärta då och han tänker på mig ;-)
Toni kommer hem på torsdag! han skojade med mig o sa att mina 20/20 poäng på 4 min var kasst! Han hade gjort ett test på skolan ang körkortsfrågor och hade 69/70 på 7 min! hahaha söta han... Bye ♥

Kommentarer
Postat av: John Holmes (Rick)

Ja du gumman, ist för helkväll hade vi studiedag haha, kul att du ville följa med. Puss

2008-07-22 @ 21:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0