Toni är hemma :)

Mitt hjärta kom hem i torsdags men vi har knappt träffats *s*
Han kom hem och det dröjde inte länge förren lägenheten var full med ungdomar. Sen var han ute. Sov hos rick inatt och idag på em åkte vi till Willys så jag kunde handla hem lite mat och det behövdes verkligen!! Toni messade om att han skulle börja med mat så vi hade bara att sätta oss men Rick ville hem med sina varor. Det var synd för han missa en jättegod måltid :)Toni hade stekt fläskfile och hade klyftpotatis och en god sallad till det! Mums!! Han är väldigt duktig på att laga mat min son och det är inte min förtjänst tyvärr *s*. Han har lärt sig väldigt mycket när han var I Strömstad och jobbade med sin pappa.. Vad skönt att han är hemma :) Det är så tomt utan han. Vi åt och pratade om hans tid i Strömstad och Göteborg. Han tycker det är skönt att vara hemma och träffa alla polarna.

Nä nu lite mer kvalitetstid med min son! Bye ♥

P.s har fått en cd skiva med körkortsfrågor av en arbetskamrat. Testade för första gången häromkvällen ett teoritest på 70 frågor. Jag hade  32 rätt haha (underkänt)... men ändå, knappt pluggat, trött som tusan. Bara att traggla vidare,,, ska HA körkort sen.. så är det bara!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0