Natt

Sitter och filosoferar här hemma. Kom hem för 1 och en halv timme sen. Jag och Rick har varit ute hos Forsbergs och spelat kort. Marie F har fått sin lille bebis och vi har fått sett bilder på lille söte Ville. Han är sååå liten och söt! Är lite avis. Vill oxå ha bebis men men.... Margot och Ragge är stolta morföräldrar iaf och det förstår jag!

På morgonen var vi och lämnade in Ricks bil för reparation och sen åkte vi hem till Hällberga och spolade rent Rick utemöbler som han hade i garaget. Nu finns det ett bord och två stolar på hans balkong! Så skönt så att sitta där när det är fint väder. Det finns en fin uteplats på gården med stolar och bord t.o.m. en liten grill. Skulle tänka mig att fixa till den med blommor och lite lyktor, plastduk på bordet osv. På gården finns det även rabarber,äppelträd,röda vinbär och t.o.m. blåbär har jag sett *ler*. Mysigt!!

Har skickat iväg brevet till Länsstyrelsen och min älskling har köpt en ÖVNINGSKÖRNINGSSKYLT till mig hehe.
Har fått låna lite trafikböcker av min goding så jag kan plugga lite teori redan nu och lära mig alla skyltar! Margot ska höra med Donny om han kan ha kvar en cd skiva med trafikfrågor som jag kan träna på via datorn. Det ska faktiskt bli roligt och jag ser fram emot att börja köra bil.

Tänker på hjärtat och hans mage men nu så har han fått en läkartid på tisdag. Äntligen!!

Semestern är snart slut. Måndag så börjar jag jobba igen. Jag både vill och inte vill. Men det ska bli skönt att återgå till det normala och börja röra lite mer på sig själv. Jag är lite trött på att bara sitta ner och inget göra. Min kropp skriker efter att få arbeta lite. Hur tusan ska det gå när jag blir pensionär?? Tänker på Toni, saknar han som fan. Han kke kommer hem om en vecka. *hoppas*. Saknar pappa med. Min syster Lidija och hennes gubbe har åkt ner till Makedonien och ska vara borta i 4 veckor tror jag. Nää om man ska sluta de bruna nu. Godnatt. Bye ♥ p.s min Toni har läst min blogg haha skitkul och han har kommenterat under rubriken Toni :) :) :) Puss mammas hjärta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0