Tröötttt- mamma fyller år.

Det gör sig påmint att man har börjat jobba igen- jag är helt slut!! Är så trött i knopp och kropp. Jobbar denna helg och måndag. Tyckte det blåste lite kallt idag.. suck- var är solen? (fryser brr).

Mamma fyller år idag, hela 67 år! Hon har besök hemma bla min moster Vana är där. Jag ringde till mamma och då sa hon att de precis kommit och jag orkar  liksom inte träffa Vana. Hon är så jävla smörig och ler sådär falskt nu för tiden (fattar inte varför)!!! Hon har ALLTID varit den här elaka mostern sen jag var liten och nu helt plötsligt så ska det gullas. NÄÄ FY FAN!! Då håller jag mig undan. Skillnad är om mamma fyller jämt, då kan jag stå ut 1 tim iaf ;p. Vi får se hur länge de är kvar. Kke går jag dit ikväll när de har gått hem. Vi får se. Skulle behöva tvätta... Det fanns en tid imorgon bitti, hoppas jag orkar upp hehe.. sen ska jag jobba igen till 21.00. Det borde vara olagligt att jobba måndagen efter en helg!

Ska ringa Engströms trafikskola  och en del andra på måndag ang handledarutbildning.  De har semester till måndag tydligen *s*. Ska se om de har nån tidigare tid än den 12 aug jag har på Krekolas. Vill jue börja köra nu!! Ska ta fram böckerna och plugga lite och träna på körkortsfrågor de har bla på Expressen.se. Skitbra, de har 20 nya frågor varje dag. jag har testat en gång och fick 14 av 20. Inte så illa pinkat men jag blev underkänd ändå haha. Ja men jag är jue en roukie!! Bara att traggla vidare..
Såg en bil idag som jag vill ha. Påminde om en annan jag vill ha som heter Suzuki grand vitara fast den var mycket mindre, jättefin :) röd o silver ;-)

Pratade med Toni  på msn, han är i Gbg och kommer hem snart.. Kul!! Saknar han som tusan! han har inte fått jobba nåt vilket är synd då han behöver pengar eftersom han inte får nåt studiebidrag juli o augusti. Tur han har sin mamma då som hjälper honom! (pik åt hans far).. nää nuu bye♥

Kommentarer
Postat av: Rick

Ja det är allt bra skönt att man har ett jobb du gumman, puss

2008-07-20 @ 10:48:36
Postat av: Marie

Tråkigt att Toni inte fått jobba så mycket..... Men som sagt var... Tur han har sin "täta" mamma :)

2008-07-21 @ 15:37:28
URL: http://starlight67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0