5 arbetsdagar kvar...

Guud vad skönt nu är sista helgen före semestern gjord!! Är ledig imorgon måndag och då tänkte jag titta in till Marie på fm om hon inte ska jobba och sen efter 12 så ska jag hem till Sussie och Gratta henne! Har bara 5 arbetsdagar kvar nu om jag inte ska jobba extra för Ritva på torsdag, vi shall see ;-)

Snart kör jag på en Turk!!!!

Har vid 2 tillfällen i helgen varit nära att köra på turkfamiljer eller var de nu kommer ifrån. När de går tillsammans så går de 5-6st i bredd. Jag kommer mot dem med cykel och det ÄR både gång och cykelbana. Tror ni att de flyttar på sig?? Nähää jag höll på att köra på en käring!! Jag gapade att de skulle flytta på sig och inte ta upp hela jävla vägen. Tror ni de bryr sig? Nästa gång så kör jag på dem... de får väl anmäla mig, det skiter jag i.....

Vi är några bruttor från jobbet som brukar ses emellanåt och nu ska det ske igen *s* Denna gång ska vi träffas någon dag innan vi tar semester ute i Grönsta (tror det heter så), där Maria har en sommarstuga. Vi ska cykla ut dit så nu MÅSTE jag fixa cykeln *suck*. Jag har sån otur vad de gäller cyklar så jag har inte brytt mig om att fixa min cykel i år.. Whats the point liksom?? Men måste det nu iaf..  Nä nu lite siesta tror jag. Bye ♥♥

Kommentarer
Postat av: Rick

går cykeln sönder köpr vi en ny, gör turken illa sig, kan man ju alltid ha fest

2008-06-09 @ 16:59:54
Postat av: Marie

HAHAHA.... Håller med föregående talare.... Men e ju synd om cykeln om den går sönder.......

2008-06-18 @ 12:18:35
URL: http://starlight67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0