Blöt el?

Nu är jag ledig i 4 dagar :) Sen har jag bara 3 dagar kvar nästa vecka innan jag drar på semester!!! Det flöt på idag på jobbet och när klockan slog 16 så gick jag hem... Tänkte att jag passar på nu när det är uppehåll av regn... Jag hann väl ner till stadsparken då det börja småregna.. väl nere på stan så öppnade himlen sig och det bara forsade. Då är man glad att man inte har så långt hem.. men jag hann bli blöt. Slank in på ericssons och köpte hamburgare.. orkade inte laga mat och dessutom så är det tråkigt att fixa mat till sig själv. Jag gick ganska fort hem så då förtjänade jag en hamburgare ;p hehe. Fick lära en tjej på jobbet att cykla idag. Hon har cyklat en gång för ca 19 år sen och hade då ramlat och slog sig ordentligt så hon behövde sy ett par stygn i ansiktet. Hon var jättenervös och började kallsvettas. Vi tog lite i taget och som avslutning så skjutsade jag henne runt Delfinen *s* Vi ska fortsätta träna så hon kommer över sin rädsla för att cykla igen. Skojade med henne och sa att jag lär henne cykla om hon lär mig köra bil! Självklart sa hon :)

Maria jobbar sin sista dag före semestern imorgon torsdag så hon vill att jag följer henne till gamla stan imorgon kväll. Hon hade 2 vipbiljetter till nåt som butikerna anordnar där på gamla stan. Vi ska bla gå tipspromenad. Man ska då gå in i varje butik och svara på en fråga! Sen blir det lite förfriskningar efteråt ;-) Det kan bli kul :) Bye ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0