Dagarna bara går...

Jag har snart semester och fattar nada, den här helgen är den sista före min semester. Det går så foooort!! jag kommer att vakna upp här och det är slut med semester och dags att gå till jobbet igen.. så sjukt fort går det!! Har jobbat till 21 ikväll och det var väldigt varmt idag.

Min pappa har ringt mig 2 ggr idag på mobilen. Första gången kunde jag inte svara eftersom jag jobbade men andra gången då hade jag lite minustid så jag svarade. Han hade bytt nr nu under tiden han är i Makedonien och hade skickat sms til mig och undrat om de kommit fram. Japp sa jag och har smsat tillbaka. Flera stycken! Men de har han inte fått tydligen! De hade det för varmt där nere. Det har vi också sa jag hehe. Pappa brukar alltid ringa och säga hej då när de åker ner.. men inte i år. har pratat med Sonja via msn och beklagat mig över det *s* Var säkert därför han ringde ;-) Jahaa då ska man jobba denna helg fram till söndag men det känns ok faktiskt eftersom det är den sista på ett tag! Så vad händer på semestern?! Ingen aning , känns som inget är riktigt planerat.. men det är helt ok för mig! Jag känner just nu bara för att få vara ledig! Jag väntar på skattepengarna!! Varför får ALLA andra och inte JAG??!! Hmm ja ja tålamod ska man ha, de ska jue skickas ut de 2 första veckorna i juni... tam tam tam tam.

Toni har slutat 2:an, Han är och festar med polarna! Sista sommarlovet nu för honom och nästa år tar han Studenten! Fan vad stor han har blivit!! Åter igen så fattar man inte var tiden tagit vägen?! har funderat på att öppna ett sparkonto tills han tar studenten. Han vill jue ha kostym o grejer när det är dags! På måndag åker han till Gbg och vidare sen till Strömstad! Nä nu ska jag slå en pling till Toni för att höra läget. Han sa att jag fick det hehe.. är inte alla tonåringar som tillåter det va?? Störa när de festar hehehe. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0