Det blir inte alltid som man tänkt sig!!

Hade tänkt umgås med mina vänner idag men det körde ihop sig totalt. Nu har jag skallebank och är så trött.

Trodde Toni skulle åka till Göteborg imorgon men hans pappa ringde på fm och sa att Toni måste åka idag eftersom de ska åka vidare till Strömstad på tisdag morgon. Så det vara bara att stanna hemma och tvätta så han hade rena kläder med sig. Var bara tvungen att ragga upp första bästa tvättid. Stressigt värre. Toni var tvungen att åka först till Västerås för att fixa klart papprerna och lämna ett foto till MV. Nu ska det vara klart. Sen får han söka om till pass. Skulle till Sussie och gratta henne med men det vart taikon där med. jag hade fattat som att vi skulle ses efter 12 för att hon skulle på Karolinas avslutning. Jag kunde inte då utan messade om att jag kommer när jag tvättat klart istället. Ringde upp henne för en stund sen och sa att jag kan dyka upp nu men det gick visst inte. Karolinas avslutning var vid 18. Jag hade väl fattat fel... Ja nåväl, går förbi henne imorgon fm innan jag börjar jobba istället. Får fortsätta packa här åt Toni och så måste jag ringa Marie. Sen blir det toomt här när hjärtat åker *snyft*. Verkar som att han blir borta ett tag. :( Ja men det blir roligt för han :).... suck inga skattepengar idag heller... o NU behöver jag dom juuuuu :( Fattiglappen här snart!! Bye ♥

Kommentarer
Postat av: Marie

Kommer fler dagar då vi får ses.... Huvudsaken att Toni fick komma iväg i tid.... Kram

2008-06-10 @ 18:13:08
URL: http://starlight67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0