Fredag

Idag är det äntligen fredag, som jag har längtat till denna dag och löning...
Ska iväg lite senare till Tuna Park för att ev shoppa lite. Tar med mig Sussie, vi ses så sällan! Det ska bli kul!

Igår så hade jag en fruktansvärd träningsvärk i nacke,axlar, armar och mage. Jag höll på att bli galen. Så vad gjorde jag då?! Jag tog en långpromenad 1 tim och 20 min. Det var jätteskönt! Vart det bättre? Njaa lite kke. Idag känns det bättre iaf!

Rick var över igårkväll. Han tjatade om körkortet *ler*. Jag vill jättegärna ta körkort men det som oroar mig är pengar..
men det är som han säger att man kan fixa körkortstillstånd,syntest,handledare så länge och börja köra i år och ta körkortet nästa år! Då har man lite mer kött på benen. oj oj oj hur ska det gå hehehe. Tack snälla Margot för att du ställer upp som handledare!! Kraam.

Så till vilken optiker går jag och tar syntestet då? Nån som är billigare än andra? Någon som vet?
Måste dra nu. Bye ♥

Kommentarer
Postat av: Maorie

Ojoj.. ska mamma vara handledare. Då lär du dig att köra som en rallyförare. I should know, hon har lärt mig.. Haha

Kristian blir galen på hur jag kör, men då säger jag att det är så jag har lärt mig! ;)

2008-06-27 @ 14:02:54
Postat av: Rick

min optiker sa till mig,

"Ska du ta syntest för körkort?"

"Ja, svarade jag"

"Ja då e det gratis"

Tror inte att han var full...haha

2008-06-27 @ 19:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0