Gnällt till Graflunds igen.

Jaa ni.. nu tycker ni säkert att jag är en riktig gnällspik men jag strider bara för rättvisa. (tycker jag iaf).
Går ut på min balkong med en kopp kaffe och vad möter då min blick?! Jo min granne (rökaren) och hennes väninna ligger och solar på taket vi har utanför vår balkong! När jag flyttade in här så har min son varit ut på taket med kompisar vid ett el kke fler tillfällen. Graflund fick veta det och jag fick besök av  fastighetsskötaren som talade om för mig att nästa gång blir det ett besök på kontoret. Jag vet inte vad han menar med det men tror väl att det skulle handla om vräkning. Nu har jag sett min granne ute på taket med sin katt, jag vet inte om katten hade smitit men det verkade inte som att hon hade bråttom in. Satt o kelade med katten utanför MIN balkong. Nu solar de på taket. Eftersom jag redan tycker illa om denna granne så mailade jag till Graflunds.

Är så jävla uttråkad nu, kan det bli måndag snart så jag får gå och jobba. Brukar inte längta till måndag annars men just nu vill jag åka och jobba.

Kommentarer
Postat av: Marie

Tycker inte du e nån gnällspik, rätt ska väl va rätt.... Får en tillsägelse om att inte vistas på taket, så ska väl ingen annan heller få vara där.... Så klaga på du..... Kram

2008-06-01 @ 12:49:27
URL: http://starlight67.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0