nedräkning

2 jobbdagar kvar. Onsdag sista dagen innan semestern!!

Sen blir det sköna dagar i solen? Eh näää ser inte ut som det tyvärr. Moln och åter moln, regnskur här och regnskur där.. Märks att Midsommar nalkas. Regnar det hela min semester så kan man nästan lika gärna jobba  liksom. Jag skulle behöva ha ett extra jobb och skulle faktiskt kunna tänka mig det på min semster. Behöver jue det tyvärr... svartjobb vore jue nåt hehe  (vet det är olagligt men ändå). Någon som vet nåt?? *ler fint*. Tänk om man vann på lotto ändå.. Ja jag försöker jue iaf...

Imorgonkväll blir det en tur till Grönsta. Det ska bli grillning och annat skoj, det vill säga om vädret tillåter. bye♥

Kommentarer
Postat av: Rick

Nej inte får du jobba svart, det skulle jag aldrig göra....fy fy fy!!!

2008-06-16 @ 19:58:38
Postat av: Marie

Skönt med semester :)

Själv är man ledig 4 dagar till, sen kör man igång och

jobbar hela sommaren..... Men d känns bra :)

2008-06-18 @ 12:09:50
URL: http://starlight67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0