onsdag

Idag så var jag äntligen iväg och tränade!! Det känns nu kan jag lova fast jag har stretchat. Nåväl det var ca 1 månad sen jag tränade sist. Så det är väl inte så konstigt. Skönt var det och man märkte av att det var ett tag sen. Dutti kicka klappa fint på hövve *s*. Nu är det bara att fortsätta... ja ska försöka iaf hehe.
Rick kom sen och han var så trött hjärtat. Han hade varit iväg tidigt till ja vad det nu hette för att lämna en frontlastare som behövde en ny kolv. Han hade bara sovit 2 tim inatt godingen så jag förstår att han var trött nu. Medans han vilade på min soffa så kilade jag ner till Billy Boys och köpte mat! Yummie vad gott det var. Mat från Billy Boys var längesen. Jag skickade iväg ett sms till Toni där det stog att MMM vad gott med kebabtallrik från BB. (Toni älskar all mat på BB) *s* ! tim senare ringde han och frågade om det var nödvändigt att skicka ett sånt sms? hihihih. Hans vänner Emil och Alex var där så det vart ett kort samtal. :/

 Vad kul det är att få kommentarer från okända människor!! Jaaa de jag känner också förstås ;-) Finns det nån slumpknapp här på bloggen där man kan kika in hos andra bloggare?? Jaa, jag kommer nog på snart hur det går till *s*

Tänker på min älskling med sin onda mage *suck*. Det är väl det värsta man kan ha? el? Han har iaf köpt Pepcid duo men jag tycker att han borde söka upp en läkare. Envisa karl!! Tror det är mycket som cirkulerar i hans huvud just nu och jag önskar att jag kunde avlasta honom med nåt. Han ska på sin mormors begravning imorgon :( och jag hoppas att han slipper sin magvärk då. Han  har väl ont ändå?! Tänker på dig älskling!

Ska se om det finns nåt på dumburken annars så ska jag sjunga KARAOKE!  Satan i gatan vad kul det är. Jag låter som en sprucken skata men WTF det är såå kul ;-) Bye ♥

Kommentarer
Postat av: Rick

Sprucken skata? Ha ha Dät häter inte på den så do vät. Har aldrig sett en sprucken skata iaf. Du e så söt. puss

2008-06-26 @ 09:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0