redan söndag

Det är som vanligt här tiden rinner snart förbi en fast tycker ändå att mitt "nya" liv stannade i torsdags. Hur kan det gå ihop? Efter skrällen i torsdags så mår jag inge vidare men får bita i det sura äpplet och försöka gå vidare... i torsdags ville jag bara skjuta mig själv!! Jag har alltid lovat mig själv att aldrig ta ut segern i förskott när det gäller vissa saker.. men jag släppte lite på det nu och började planera lite... det skulle jag aldrig ha gjort!! Det gör så ONT!! Man känner sig hjälplös och vet inte hur man ska tackla det, får en att bete sig som en annan idiot och tyvärr får andra lida för det. Man tänker inte när man är ledsen. Man får vara glad att det finns människor omkring en som bryr sig om en ändå och har tålamod och förståelse för det man går igenom. (nu låter det som man ska gå och dö men så är inte fallet *s*). Tack älskling för ditt enorma stöd och hjälp!! Ditt tålamod och envishet. Jag älskar dig! Tro mig att jag försökte komma ut till golfklubben igår kväll. Tur det finns änglar som Margot!  Tack för ölen och en trevlig kväll! Det är altid trevligt att vara ute i Sundbyholm! Fick äntligen se Ricks motorcykel ... vad fiiin den är, fick provsitta den och kände att jag skulle nog tänka mig att ta mc kort i framtiden med!! Vilken frihet! Men först körkort för bil vilket jag KOMMER att ta.. inte i höst TYVÄRR.. men vårkanten.... tro mig..

Saknar Toni! Det är så tomt här hemma utan han!
Nu är det bara 3 arbetsdagar kvar sen börjar semestern! Bye ♥

Kommentarer
Postat av: Rick

Ja jag tycker verkligen synd om dig älsklingen min, varför skulle det där dyka upp nu för, du som hade så härliga planer och ideer. Men du är ju en riktig kämpe, jag vet att du kommer att få vad du förtjänar. Puss puss älskling

2008-06-15 @ 19:10:27
Postat av: Marie

Vad är det nu då som dykit upp..... Du som var så glad att det äntligen skulle vara över... Lider med dig vännen... //Tröst kram från mej

2008-06-18 @ 12:07:29
URL: http://starlight67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0