Tisdag

Har jobbat till 21 och det gick bra, hade fullt upp hela tiden så det gick fort idag. Min sista kväll före semestern.
Pratade med Lidija idag (syster). Hon berättade att vår farbror har avlidit. Han bodde i Australien och var min pappas äldre bror. Han fick en hjärtinfarkt och avled omedelbart. Sist jag träffade han så var jag väldigt liten. Tänker på min pappa nu... Han hade bäst kontakt med den äldsta brorsan även fast han bodde på andra sidan jordklotet. Så sorgligt. Vilken tråksemester de måste ha nu i Makedonien. :( Spase R.I.P.

När jag slutade jobbet så kom min älskling och hämtade mig! Han hade köpt en massa gott till mig och lite turk strumpor *s* Han är sååå söööt den där godingen :) Tack hjärtat! Din retsticka ;-) puss älskar dig
 Toni har ringt från Strömstad ikväll och allt var bra och det var väldigt vackert där. Han hade inte börjat jobba än.
Han lovade att ringa snart igen :) Bye ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0