Toni

Pratade med Toni via msn igår! Han var i Göteborg då :) Bara för 2 dagar och idag åkte de tillbaka till Strömstad. Han berättade att det känns bättre nu. Sist jag pratade med han så ville han hem (nästan iaf). Han saknade sina vänner och datorn *s* I Strömstad kände han sig ensam och som en roukie på ett gatukök som han fått jobb på! Nu så har det tillkommit fler ungdomar i hans ålder som också är "nya". Så han känner sig mer jämstäld med dom hehe. Nu trivs han och dessutom så berättade han att Emil och Alex skulle åka ner och hälsa på!! Skitkul för Toni! (är så glad för hans skull!) Saknar han enormt mycket men är glad att han får uppleva det här och inte strosa omkring i tråkiga E-tuna. Hoppas bara att han får jobba lite mer så han kan få ihop lite kosing att köpa nåt för :)

Midsommarafton var vi till Forsbergs och åt GOD mat och fick oss ett gott skratt mellan varven. Sönerna Forsberg, ja när de sätter igång *skrattar*. Marie glänste förstås med magen och var söt med sina alkoholfria drycker. Var bara en cigg som fattades sa hon *ler*. Ja det skulle se ut, höggravid,cigg och hennes flaskor + att hon kärde bil, ja vad vi skrattade. hehe

Min Marie har kommit hem från Tallinn. Hon köpte snus till Rick och salta pingviner till mig. (salta pingviner är jue ett måste fy faan vad gott det är). Hon köpte även en parfym till mig på Ricks order. *ler* Han är för go min älskling. TACK!! Parfymen luktar jättegott!

Nautilus har sommaröppet nu JIHAAAAA (rusning).... NOT *haha* Tänkte dra dit idag men så vart inte fallet. Vet inte vad det beror på men jag hade väl en god anledning! (håller fingrar i kors)! Jaaa, de har öppet imorgon med. Fniss. Nu ska jag ta mig till mamsen en stund! Bye ♥


Kommentarer
Postat av: Rick

En vacker kvinna skall dofta av välbehag....(vet inte var jag fick dom orden ifrån)he he

2008-06-23 @ 19:52:13
Postat av: Maorie

Du är så gullig med fina kommentarer! Blir alldeles rörd. =) Kram!

2008-06-23 @ 21:42:55
Postat av: Margot

Ha Ha vad jag känner igen mig, nautulus finns ju kvar i morgon med. Jag läste en skylt på jobbet i dag: SKJUT INTE UPP TILL MORGONDAGEN DET DU KAN GÖRA I DAG ! Fy fan vilken dum skylt

2008-06-24 @ 12:18:55
URL: http://[email protected]
Postat av: Antonio :)

hehe vad söt du är som skriver om mig:) saknar dig mamma <3

2008-07-07 @ 23:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0