ah ledig i 4 dagar...

Guud så skönt, det behövs nu.. att få vara ledig. Jag har jobbat för 2 ett tag nu och har ledsnat på det *s* Men NU AHHHHH!!!!! Freeeee like a bird *ler* Så vad ska hon göra då?? Typ nada hahahaha. Rick är på kurs i Älmhult (låångt borta), så när katten är borta så dansar råttan på bordet??!!  Tänkte åka ut till Hällberga och invänta min raring. Fixa räkmacka, lite vin el nåt. Tror ni han skulle uppskatta det? Han vill nog hellre ha öl. Ja jag får se hur jag gör :) Det räcker nog med att jag ligger i soffan och ser fin ut *asg*. Han stackaren ska jobba imorgon men det ska INTE jag hehehe. Tudiluuu ♥bye♥

Kommentarer
Postat av: Marie

Du kan få komma hit o fixa räkmacka till mej me.... mums..... hihihi

2008-05-14 @ 15:42:48
URL: http://starlight67.blogg.se
Postat av: Maorie

Haha. Kan man bli mer nöjd?! ;)

2008-05-14 @ 17:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0