Fredag

Goood mooorning whereever you are!!

Sitter och väntar på att kaffet ska bli klart. Jag jobbar 12-21 idag. 7-14 imorgon och 12-21 söndag + 7-16 på MÅNDAG. Ja den här helgen är skit kul! Ja men det går. Skönt att man slutar skapligt på lördag för då kan man se melodifestivalen hehe. Jag sitter troligtvis själv och gluttar på MF men det funkar det med. Får trösta mig med lite gott gott!! Ja eller MYCKET gott gott. Toni ska iväg o grilla på lördag, Marie ska till Ärla o grilla (tror jag). Fan vad gott det är med grillat. Jag vill jättegärna ha en elgrill, det är inte samma sak riktigt men nästan. Vad jag skulle grilla då. Det vill säga om det går att vistas på min balkong. Sitter oxå och väntar på fastighetsskötaren, skulle vara bra om han hann komma hit på fm så kunde jag prata med han. Har nämligen upptäckt en sak till. (ja ni kommer inte att tro mig). Jag har städat undan lite på balkongen så han kommer fram att jobba, då upptäcker jag att det finns 3 ganska stora fula hål på väggen!! Ja då har väl grannen (som bolmar) säkert satt upp blommor el nåt annat på sin vägg. Det är bara det att 2 spikar och 1 skruv sticker ut hos mig!! <jag blir galen här... har skrivit en lapp till fastighetsskötaren ifall jag inte hinner träffa han. ja men för h-vete, det fattar väl vem som helst att man inte kan sätta upp nåt på den där tunna väggen?? Nä nu ska jag hänga tvätt, äta frukost och sen gå och handla innan jag drar till jobbet. Trevlig helg alla! ♥

Kommentarer
Postat av: Rick

Ta en hammare och knacka ut spiken till grannen, så får du höra "klirr" eller nåt annat, "kras" kanske....Det hade iaf jag gjort, eller slagit in en fem-tummare till deras sida ha ha

2008-05-23 @ 16:32:52
Postat av: maria

http://ladiesmafia.mylava.net/

Kom in och umgås med oss !

2008-05-23 @ 17:13:15
URL: http://hippamorsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0