ful idag

Känner mig tung i huvudet, trött och flåsig, snuvig.. BLÄÄ helt enkelt... Cyklade till jobbet idag och det skulle jag inte ha gjort. Dessa jävla pollen..  jag är som en levande dammsugare.... suck vad jobbigt. har nyss avslutat en kur clarityn och har köpt mer... Det värsta är att man blir så jävla trött av medicinen. Märktes att en del på jobbet har påbörjat kurs denna månad, samma tråkkurs jag gick.. Maria går den och det är tråkigt på jobbet utan henne :( och det här med TES.. ja .. no coment, hoppas att det blir bra såsmåning om...

Usch, känner mig ful med idag... förutom en röd mule och rinnande ögon och snorig.. så är jag blek, fet och långhårig.. fy fan så jag ser ut.. sa till mig själv i spegeln.. Vad ful du är!! Vilket självförtroende va??

Imorgon är jag ledig, ska väl träna. Funderar på att ringa pappsen och ta hit han på fika. Det var längesen man såg han. Ska väl hälsa på mamma med .. men man behöver väl inte göra allt på en gång?? Bye

Kommentarer
Postat av: Rick

Säg INTE att du är ful, för då ljuger du, och det tycker inte jag om att du gör! :) Le mot spegeln, så ler hon i spegeln tillbaka på dig.
Du är ursnygg jue, en riktig babe i sina bästa år. I love you anyway!
Pusss

2008-05-06 @ 20:21:13
Postat av: Marie

Ful o fet??? Ja du.... Alla har vi väl våra dagar när vi känner så, men ja tycker att d e upp till betraktaren att avgöra :) Du e ju inte ful gumman... O om du känner dej fet så e d ju bara att jämföra dej me mej, då e du ju nästan mager.... Så slå bort dom tankarna vännen, FUL o FET är du absolut inte.... Kram

2008-05-07 @ 09:33:38
URL: http://starlight67.blogg.se
Postat av: Nenne

Thåström har skrivit en bra låt, om mannen i spegeln. Har du hört den?! Bara så att du vet så är du allt annat ät FET och FUL. Du är söt, rolig och otroligt charmig......Så de´så!!!

2008-05-07 @ 21:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0