Glömt melodifestivalen

hm, har glömt Melodifestivalen.. typ... det har inte varit så mycket hysteri runt det .. än!! Men det kommer väl. Jag brukar hänga med men verkar inte som det i år, ja nåväl det kommer väl. Idag så har jag lyssnat igenom alla bidragen på svt.se. Ja, jag vet inte vad jag ska säga .. mycket skit i år (tacka vet jag tror det var 2006 då det var massor med bra låtar).  Alien Pirelli kan ta hem det här! FAST, jag har hittat en favorit (ni måste kolla videon på svt.se). Azerbadjans låt!! Jag gillar den starkt och videon är bra. Hoppas att framträdandet blir lika bra och att de ser ut som en sk ängel och en vampyr hahaha (de är så läckra mums) spec den  vita ängeln *ler*. AZERBADJAN jaa , har de varit med förut? Det är kul att uttala ordet Azerbadjan hahaha Prova!! Man brukar jue skämta om landet *s*. När man inte vet var nån kommer ifrån så säger man Azerbadjan och om man vill skicka nån dit pepparn växer.. typ Azerbadjan *fniss* Nää man ska väl inte var sån heller *asg* Men kolla videon ;-)

För övrigt så känner jag mig som en Zombie idag, sov knappt nåt inatt. Tänker på en sak just nu och får väl aldrig ro förren det är över. Det blir bra snart iaf ;-) Nu fattar ni nada men det är OK!! haha Pöss ♥

Kommentarer
Postat av: Marie

Tycker låten påminner om DJ BOBO förra året, men den låten va ju grymt bra, den här ger ja inte mycket för...... Men ja tyckte Slovenien va bra :)

Hoppas d inte e nå allvarligt som tynger ditt hjärta.... Kram från mej

2008-05-15 @ 14:47:21
URL: http://starlight67.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0