Helg

Igår fredag så var jag och Rick hem till Ricks kusin Tommy och hans fru Malin. Vi drack rom och cola och fick grillat med potatisgratäng och det var så gott och vi hade det jättekul. Spec när Tommy och Rick satte igång.. mycket skratt blev det.. så mycket att Tommy fick ont i magen hehe. Vi skulle ha träffat Ricks morbror idag men han ringde och talade om att han inte var så kry.. Själv hade jag ont i magen och huvudet idag. Vi var och åt en jättegod pizza på Bellas idag. Plankstek 2 heter den och dit ska jag igen MUMS!

När jag kom hem så tänkte jag vila en stund men det vart inte gjort. Toni vill möblera om i sitt rum så jag hjälpte han med det. Fixade med mina lakan och gardiner i garderoben och tog disken och dammsög. Flyttade min stora lila fjäder i v-rummet och ska sen sätta upp en tavla ovanför soffan. Tänk att det alltid finns jobb hemma. Nu ska jag ta en dusch och sen ev ner till godisland och trösta mig med en påse godis ikväll då jag är ensam. Toni ska ut och Rick jobbar imorgon. Det var min lördagskväll. Bye

Kommentarer
Postat av: sandra

Hej stumpan! Ville bara passa på o skicka en bamse kram till dej o säga at jag saknar dej. Om ni ändå bara bodde närmare! En glad överraskning e att jag o Micke flyttar ihop nu mmm ska bli såå kul! Ha de så gött o pussa min lilla Erina o hälsa brorsan. Micke hälar med en varm kram. Många pussar o kramar från lillstrumpan Sandra;-)

2008-05-03 @ 20:42:47
Postat av: Marie

Lite tröste gott kan man unna sig ibland :)

2008-05-03 @ 21:48:04
URL: http://starlight67.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0