KISS- Bra men de GLÖMDE en LÅT!!!

Efter att ha kollat att Toni verkligen mådde bra så åkte vi tåget upp till Storstan!
Jag vet inte varför jag känner en sån glädje,berusning,frihet och spänning när jag sitter på ett tåg och ska en bit bort.. samma är det med bil och buss!! Flygplan ska vi inte tala om!! Har jag en sån stor längtan bort eller?? Nåväl!!
På vägen till Sthlm satt vi 3 förväntansfulla damer och smuttade på en iskall jäger (fan vad gott det är). Maria hade med sig i en i liten colaflaska *genialiskt* ser ut som cola ;-). Väl framme så tog vi en taxi till Sthlm Stadion där vi möttes av en folkmassa som vällde fram i kön! Insläpp var det 17.00 och vi var väl där runt 17.30. Det var absolut ingen jobbig kö utan det gick hur smidigt som helst. Ganska snabbt oxå!! Det som var jobbigt sen var att vänta på Kiss. De började inte spela förren 21.00. Tur vi hade sittplats!! Vi gick runt lite och köpte öl. Det fanns korvstånd överallt och så sålde de tröjor och t-shirtar med Kissmotiv naturlisch... En t-shirt kostade FRÅN 300kr. Hade tyvärr inte råd att köpa nån men ville ändå hellre ha ett linne men hittade ingen. Träffade Hannas son Crille där hehe.. undrar om han köpte nån t-shirt?

Det visade sig att vi satt på fel plats (tyckte väl att vi hade en för bra plats hehe). Det kom fram en kille till mig och sa att jag satt på hans plats. Va?? sa jag, jag tog fram biljetten och visade att jag har rad 4 plats 16. Det hade han med, Skillnade var att han hade bokstaven P och jag L. Ingångarna var bokstaverade och vi hade gått in i fel. Killen bad om ursäkt och verkade ångerfull (undrar fortfarande varför hehe). Det var jue HANS plats hehehe. När då äntligen Kiss började spela så tyckte jag första timmen inte var så bra. Sen sa Paul Stanley (sångaren) Thank u and Goodbye!.. Ja bah Va FAAAN inte ska de dra nu??? Mina låtar då???? Jo de kom tillbaka (thank god) och sista timmen var SKITBRA!! De flesta låtar jag älskar kom med UTOM min Favorit genom tiderna som får mig att minnas tillbaka till man var en fjortis!! De spelade INTE.. "HEAVEN`S ON FIRE!!!! Jag menar hur FAN tänkte dom?? Världens bästa låt!! Satt och väntade på den låten.. jag åkte till Stockholm för att höra  just den LÅTEN LIVE!! ja de var en STOR besvikelse!! Jag tjatade om det hela vägen hem till Eskilstuna. Annars så var det bra!........ hur fan kunde de glömma min låt??

Marias karl Kennet kom och hämtade oss så vi fick skjuts hem ända till dörren. TACK snälla Kennet, Du är guld värd!! Kraaaam

P.s. HUR fan kunde de missa Heaven`s on fire??? Fattar inte!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Förstår din besvikelse..... Hur kunde dom skita i den bästa låten!?!?!? Men måste ju ha varit en upplevelse att se dom live iaf :)

2008-05-31 @ 13:44:41
URL: http://starlight67.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0